23 augustus 2011

Moeilijke eters!

hallo iedereen, 




iedereen hoort nog wel eens de verhalen van toen jij klein was! Ik wou bijvoorbeeld enkel rode dingen eten! Daar vond mijn mama al snel een oplossing voor: ketchup! 


En voor de moeilijke eters van vandaag heb ik een boekentip: Tijgers pizza partijtje door David Bedford en Jan Lewis (2003). In dit prentenboek wil Tijgertje enkel pizza eten. Op een dag nodigt Tijgertje al zijn vriendjes uit om te komen eten. Maar zijn vriendjes willen iets anders eten, tot mama met de oplossing komt! Een flapjes- en voelboek, voor al geschikt voor peuters.








Smakelijk iedereen! 


Eten doe ik graag,
dan verteert mijn maag.

Dat vindt ik leuk,
ik lag me dan een deuk.
Het liefst een lekkere pizza!



1 opmerking:

  1. Heeft u toevallig het boek thuis want ik kan het nergens meer vinden en er zijn maar enkele pagina's aanwezig op google :(

    Groetjes Jente

    BeantwoordenVerwijderen